dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   

OGŁOSZENIE

zamówienie do 30.000 EUR

Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego: śniadania, drugiego śniadania, obiadu  i podwieczorku

  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 



INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA     |     25-11-2015'     

 Zakopane 25.11.2015 r. 

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem informuje, że w postępowaniu , którego przedmiotem było wyłonienia dostawcy na  " przygotowanie i dostarczanie  na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego: śniadania, drugiego śniadania, obiadu  i podwieczorku" złożono w terminie dwie  oferty:

Oferta nr 1
Prymus Catering Agnieszka i Adam Kołodziejczyk
ul. Słoneczna 1, Zakopane 
Obiad:  6,48 zł, wsad do kotła: 4 zł
Wyżywienie całodzienne w przedszkolu: 8,50 zł

Oferta nr 2
Catermed S.A. ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków,  

Obiad:  5,59 zł , wsad do kotła: 4 zł
Wyżywienie całodzienne w przedszkolu: 8,37 zł

Dokonano wyboru firmy  Catermed S.A. ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków

Dyrektor szkoły
  Piotr Kyc

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych i regulaminem postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro, do których nie stosuje się  przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 4/2014 z dnia 15.05.2014 r.


OGŁOSZENIE - przygotowanie i dostarczanie posiłku |    09-11-2015     

Zakopane 09.11.2015 r

OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem - w dalszej części oferty zwana Zamawiającym -  informuje, że są przyjmowane oferty na: "Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego: śniadania, drugiego śniadania, obiadu  i podwieczorku"
 
Specyfikacja zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego  z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego -  śniadania, drugiego śniadania, obiadu  i podwieczorku .
  2. Obiady do stołówki szkolnej należy dostarczać w okresie od 07.01.2016 r. do 23.06.2016r. oraz w okresie od 5.09. 2016 r do 22.12.2016 r. od poniedziałku do piątku,  z wyjątkiem okresu przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych, ferii szkolnych o godzinie 12.15.
  3. Całodzienne wyżywienie do oddziału przedszkolnego składające się z czterech posiłków  należy dostarczać w okresie  od 5.09. 2016 r do 22.12.2016 r. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem okresu przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych, w godzinach pracy punktu przedszkolnego tj. w godz. 7.00 - 17.00 z tym, że obiad powinien być dostarczony o godz. 12.15.
  4. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć 70 obiadów dla uczniów klas I-VI.
  5. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć do 50  posiłków całodziennych (śniadanie, drugie śniadanie, obiad  i podwieczorek) dla dzieci z punktu przedszkolnego.
  6. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczonych obiadów do 15%. Ilość zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie codziennie Wykonawcy do godziny 9.00.
  7. W przypadku utworzenia tylko jednego oddziału przedszkolnego Zamawiający zastrzega  sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczonych posiłków całodziennych do 25. 
  8. Ilość zamawianych posiłków całodziennych  Zamawiający zgłaszać będzie codziennie Wykonawcy do godziny 8.15.
  9. Wykonawca będzie dostarczał  w pierwszym dniu każdego tygodnia tygodniowy jadłospis do wiadomości Zamawiającego.
  10. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa (ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do niej, normy Instytutu Żywienia i Żywności na składniki pokarmowe i produkty spożywcze, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach Dz.U. 2015 poz. 1256.)  
  11. Obiad powinien spełniać następujące warunki ilościowe:
      • zupa: gramatura około 250 ml i kaloryczność około 200 kcal,
      •  drugie danie: gramatura około 500 gram i kaloryczność około 700 kcal,
      •  kompot: gramatura około 200 ml.

     12.  Posiłki powinny spełniać następujące warunki jakościowe:

      • jadłospis ma być urozmaicony: rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
      • w tygodniu obiad powinien być dostarczony przynajmniej 4 razy z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) w tym przynajmniej raz z rybnym,
      • potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, o ograniczonej ilości środków konserwujących lub barwiących,
      • jadłospis powinien zawierać sporadycznie potrawy smażone,
      • do przygotowania potraw wskazane jest używanie dużej ilości warzyw, tłuszczy roślinnych, kasz,
      • szczególnie ważna jest odpowiednia temperatura potraw oraz ich estetyka.

13. Wykonawca podczas przygotowana posiłków oraz ustalania jadłospisu  ma obowiązek stosowania się do wymagań, jakie  muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty o których mowa           w Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. wymienionym w  pkt.10.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków.
15.Transport posiłków musi odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę  i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane- przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przygotowanymi do przewozu żywności.
16. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole   realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
17. Zamawiający posiada własną zastawę stołową.
18. Zamawiający przyjmuje na siebie organizację wydawania posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
19. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - tych kosztów nie należy ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
20. Koszty związane z  myciem termosów i innych pojemników w których dostarczona jest żywność ponosić będzie Dostawca.
Termin składania ofert: 23.11.2015 r. do godziny 13.00.
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500  Zakopane,  w godzinach 8.30 - 13.00
Forma składania ofert: pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto 1 obiadu, cena brutto za cztery posiłki dla punktu przedszkolnego ( śniadanie, drugie śniadanie, obiad , podwieczorek), doświadczenie.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są pod nr. tel.: 182068277, lub 604502757.


Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych i regulaminem postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro, do których nie stosuje się  przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 4/2014 z dnia 15.05.2014 r.  

Dyrektor Szkoły: Piotr Kyc

WZÓR OFERTY /WORD/ || WZÓR UMOWY /PDF/



34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC